Programul tau de training

Posted by

Programele de training care nu au o bază științifică nu vor satisface nevoile unei societăți care este din ce în ce mai lipsită de condiție fizică și predispusă accidentărilor.
Pâna acum, cele mai multe programe de instruire s-au bazat aproape în întregime pe experiențele și scopurile culturiștilor, antrenorilor și a sportivilor, în general.
Programul exclusiv al NASM de Training pentru Performanță Optimă (OPT) este prima și unica metodă a industriei de training care cuprinde un program bazat pe cercetare științifică actuală care oferă rezultate de necontestat specifice nevoilor și obiectivelor individuale ale oamenilor.
Creând un nou standard pentru succes în industria trainingului, OPT practic elimină programele de antrenament facute pe presupuneri, fără bază științifică, performanță sportivă și medicină sportivă.

Urmând acest program, profesioniștii certificați NASM sunt capabili să conceapă programe de training sau reabilitare care au rezultate remarcabile dovedite.
Prin încorporarea mai multor feluri de antrenament- flexibilitate, cardio, izometrie, viteză, agilitate, rapiditate și forță- în fiecare program, metoda revoluționară și ușor de folosit a OPT:
• îmbunătățește toate abilitățile bimotorii și
•  construiește un nivel ridicat de putere funcțională,
• eficiență neuromusculară și
• flexibilitate dinamică.

Evaluare
Toate programele OPT sunt bazate și proiectate pe o evaluare kinetică individualizată și cuprinzătoare. Aceast mod de evaluare completă a nivelului de fitness și performanță a fiecărui individ, scoate la iveală puncetele forte și punctele slabe ale persoanei în ceea ce privește:
• postură (poziția corpului),
• mișcare,
• flexibilitate,
• forță și
• performanță atletică.
Înainte de a se începe orice program de training este esențial să se corecteze dezechilibrele deja existente pentru a atinge succesul.

Programul individualizat

Metoda OPT oferă un sistem ușor de folosit bazat pe nevoile, abilitățile și scopurile clinetului. Diversitatea mare a exercițiilor și progresele unice fac ca fiecare program să fie distractiv, dinamic și cel mai important, să aibă succes.

 Programul tau de training

1. Antrenamentul pentru Stabilizarea Anduranței (Stabilization Endurance Training ) se folosește pentru clienții care sunt începători și ar putea avea dezechilibre musculare, lipsă de control a posturii și stabilitate scăzută.

Această etapă este foarte importantă pentru absolut toți oamenii, indiferent de scopurile lor pentru că îi pregătește de cerințele mai mari de antrenament din fazele 2 -5. Acest lucru le va permite să se recupereze corect și să-și mențină un nivel ridicat de stabilitate care le va asigura o forța optimă.

Antrenamentul se bazează pe:
• creșterea stabilității
• rezistență musculară
• îmbunătățirea flexibilității
• creșterea eficienței neuromusculare a musculaturii trunchiului superior
• îmbunătățirea coordonării inter și intra-musculare

2. Antrenamentul pentru tonifiere musculară (Strenght Endurance Training) este o formă hibridă de antrenament care se concentrează pe nasm triangle Programul tau de trainingcreșterea rezistenței, hipertrofiei și forței. Această formă de antrenament implică folosirea unei tehnici în care un exercițiu stabil ( ca de exemplu „bench press”) este urmat imediat de un exercițiu de stabilizare cu mișcări biomecanice similare.

Prin urmare, pentru fiecare set de exerciții efectuat, sunt facute de fapt două exerciții sau două seturi de exerciții.
3. Antrenamentul hipertrofic (Hipertrophy training) este făcut în special pentru a maximiza creșterea musculară, punând accentul pe un volum mare de exerciții cu o perioadă de repaos foarte scăzută între ele pentru a forța schimbări celulare ce au ca rezultat creșterea musculară.
4. Antrenamentul pentru maximizarea forței (Maximal Strenght Training) se concentrează pe creșterea încărcăturii puse pe țesuturile corpului.

Acest tip de antrenament îmbunătățește:
- folosirea a mai multor unități motorii
- rata de producere a forței
- sincronizarea dintre unitățile motorii
5. Antrenamentul de forță (Power Training) se concentrează atât pe folosirea forței cât și pe viteză pentru a crește această forță. Acest lucru este realizat prin efectuarea consecutivă a două exerciții care solicită muschii din aceeași parte a corpului.
Prin mixarea mai multor tipuri de antrenament- flexibilitate, cardio, izometrie, viteză, agilitate, rapiditate și în forță- în fiecare program, metoda revoluționară și ușor de folosit a OPT îmbunătățește toate abilitățile bimotorii și construiește un nivel ridicat de putere funcțională, eficiență neuromusculară și flexibilitate dinamică.

Află mai multe despre OPT Model, aici .


Written by

1 Comment to “Programul tau de training”

  1. Pool says:

    Buna!Acum cateva zile am fost la lacul Sf. Ana si Tinovul Mohos.A fost f. fmorus;pe malul lacului nu erau gratare,erau barci pe apa,multa lume pe mal si in apa;se poate face plaja ,era curat.Intrarea in rezervatie se plateste cu 20 lei daca mergi pana la lac iar daca masina ramane la cabana se plateste 10 lei;exista multe scurtaturi prin padure.Tinovul Mohos a fost de asemenea fmorus ,se merge cu ghid,din ora in ora,este interesant faptul ca se merge numai pe “dalele”de lemn,vegetatia este interesanta si stratul de turba la fel ,care era ca un burete,la fel “lacusele”care aveau o adancime de 17-20m.Pana la lac se poate ajunge numai cu masina,nu sunt autobuze,noi am venit de la Brasov -80 km,prin Sf. Gheorghe apoi la Bixad la dr.Pentru orice informatie va astept intrebarile!

Leave a Reply