Group training

Acest tip de antrenament se adresează celor care doresc să facă activități sportive, într-un grup de două până la patru persoane.

Clasa de Group training, vine ca și un răspuns la cererea unor clienți care doresc să fie mereu în preajma altora, deoarece îi face să fie mai încrezători, destinși și mai motivați.
Tocmai de aceea, în funcție de o evaluare prealabilă, veți putea beneficia de clasele de Group training.
Acestea, au aceași stuctură ca și cele  de personal training.

Prima etapă:
Antrenamentul pentru Stabilizarea Anduranței (Stabilization Endurance Training) îl folosesc pentru clienții începători și ar putea avea dezechilibre musculare, lipsă de control a posturii și stabilitate scăzută. Această etapă este foarte importantă pentru absolut toți oamenii, indiferent de scopurile lor pentru că îi pregătește de cerințele mai mari de antrenament din fazele 2 -5. Acest lucru le va permite să se recupereze corect și să-și mențină un nivel ridicat de stabilitate care le va asigura o forța optimă.

Antrenamentul se bazează pe:
- creșterea stabilității
- rezistență musculară
- îmbunătățirea flexibilității
- creșterea eficienței neuromusculare a musculaturii trunchiului superiorPersonal training Camelia Antal by NASM 1024x689 Group training
- îmbunătățirea coordonării inter și intra-musculare.

A doua etapă:

Antrenamentul pentru tonifiere musculară (Strenght Endurance Training) este o formă hibridă de antrenament care se concentrează pe creșterea rezistenței, hipertrofiei și forței. Această formă de antrenament implică folosirea unei tehnici în care un exercițiu stabil ( ca de exemplu „bench press”) este urmat imediat de un exercițiu de stabilizare cu mișcări biomecanice similare. Prin urmare, pentru fiecare set de exerciții efectuat, sunt facute de fapt două exerciții sau două seturi de exerciții.

A treia etapă:
Antrenamentul hipertrofic (Hipertrophy training) este făcut în special pentru a maximiza creșterea musculară, punând accentul pe un volum mare de exerciții cu o perioadă de repaos foarte scăzută între ele pentru a forța schimbări celulare ce au ca rezultat creșterea musculară.

A patra etapă:
 Antrenamentul pentru maximizarea forței (Maximal Strenght Training) se concentrează pe creșterea încărcăturii puse pe țesuturile corpului.

Acest tip de antrenament îmbunătățește:
- folosirea mai multor unități motorii
- rata de producere a forței
- sincronizarea dintre unitățile motorii.

A cincea etapă:
Antrenamentul de forță (Power Training) se concentrează atât pe folosirea forței cât și pe viteză pentru a crește această forță. Acest lucru este realizat prin efectuarea consecutivă a două exerciții care solicită muschii din aceeași parte a corpului.

Beneficii:

- evaluarea prin stabilirea rezistenței cardiovasculare, raportului de masă musculară, rezistență cardiovasculară, flexibilitate, forță și rezistență musculară
- realizarea unui program specific propriei evaluări
-consultarea cu privire la alimentație
- stabilirea unor relații interumane
- scăderea în greutate
- reducerea și eliminarea țesutului adipos
- corectare posturii
- reducerea considerabilă a depresiei și anxietății
- întărirea oaselor
- îmbunățirea rezistenței fizice și concentrării psihice
- autoreglarea greutății corporale
- coordonarea mai bună a mișcărilor
- îmbunătățirea echilibrului și flexibilității
- îmbunătățirea mobilității articulațiilor
- ajută la dezvoltarea obiceiurilor sănătoase
- creșterea încrederea în sine și autosatisfacția
- reglează metabolismul
- eliminarea toxinelor
- îmbunătățirea sistemul nervos
- detoxifiere
- îmbunătățirea imunității
- o stare de bine general prin endorfinele eliberate în timpul sportului
- oxigenarea țesuturilor organismului.

TARIFE