IMG 0205 e1335958371572 790x1024 Personal training

Personal training

Ca antrenor personal, ofer clienților mei un program de fitness personalizat, ușor de înțeles, bazat pe modelul OPT  (Optimum Performance Training) al NASM (National Academy of Sports Medicine), din Marea Britanie.

  •  Îi asist și sprijin pentru a-și atinge țelurile în programul de fitness,
  •  Le înregistrez și  monitorizez progresele,
  •  Le dau sfaturi pentru o nutriție sănătoasă și
  •  Voi face din mersul la sală o experiență plăcută, pentru aceștia.

În realizarea programului de personal training pornesc de la convingerea că, programele de training care nu au o bază științifică nu vor satisface nevoile unei societăți care este din ce în ce mai lipsită de condiție fizică și predispusă accidentărilor.

Multe dintre programele de training se bazează pe scopurile culturiștilor, sportivilor și antrenorilor, însă programul de personal training propus, respectiv OPT este bazat pe cercetarea științifică actuală, care oferă rezultate de necontestat specifice nevoilor și obiectivelor individuale ale oamenilor.

Astfel, tu vei avea un program personalizat de training și/ sau reabilitare, conceput pentru tine, în funcție de o evaluarea făcută la prima clasă.


Programul individualizat
Metoda OPT oferă un sistem ușor de folosit bazat pe nevoile, abilitățile și scopurile tale. Diversitatea mare a exercițiilor și progresele unice fac ca fiecare program să fie distractiv, dinamic, și cel mai important, să aibă succes.
Evaluare
Aeasta este bazată și proiectată pe o evaluare kinetică individualizată care scoate la iveală puncetele tale forte și slabe în ceea ce privește: postură (poziția corpului), mișcarea, flexibilitatea, forța și performanță atletică.

Înainte de a se începe orice program de antrenament este esențial să se corecteze dezechilibrele deja existente pentru a atinge succesul.

Prima etapă:
Antrenamentul pentru Stabilizarea Anduranței (Stabilization Endurance Training) îl folosesc pentru clienții începători care ar putea să aibă dezechilibre musculare și lipsei de control a posturii. Această etapă este foarte importantă pentru absolut toți oamenii, indiferent de scopurile lor pentru că îi pregătește de cerințele mai mari de antrenament din fazele 2 -5.

Mai mult decât atât, le va permite să se recupereze corect și să-și mențină un nivel ridicat de stabilitate care le va asigura o forța optimă.Personal training Camelia Antal by NASM 1024x689 Personal training

Antrenamentul se bazează pe:
- creșterea stabilității
- rezistență musculară
- îmbunătățirea flexibilității
- creșterea eficienței neuromusculare a musculaturii trunchiului superior
- îmbunătățirea coordonării inter și intra-musculare.

A doua etapă:

Antrenamentul pentru tonifiere musculară (Strenght Endurance Training) este o formă hibridă de antrenament care se concentrează pe creșterea rezistenței, hipertrofiei și forței. Această formă de antrenament implică folosirea unei tehnici în care un exercițiu stabil ( ca de exemplu „bench press”) este urmat imediat de un exercițiu de stabilizare cu mișcări biomecanice similare. Prin urmare, pentru fiecare set de exerciții efectuat, sunt facute de fapt două exerciții sau două seturi de exerciții.

A treia etapă:
Antrenamentul hipertrofic (Hipertrophy training) este făcut în special pentru a maximiza creșterea musculară, punând accentul pe un volum mare de exerciții cu o perioadă de repaos foarte scăzută între ele pentru a forța schimbări celulare ce au ca rezultat creșterea musculară.

A patra etapă:
Antrenamentul pentru maximizarea forței (Maximal Strenght Training) se concentrează pe creșterea încărcăturii puse pe țesuturile corpului.

Acest tip de antrenament îmbunătățește:
- folosirea mai multor unități motorii
- rata de producere a forței
- sincronizarea dintre unitățile motorii.

A cincea etapă:
Antrenamentul de forță (Power Training) se concentrează atât pe folosirea forței cât și pe viteză, pentru a crește această forță. Acest lucru este realizat prin efectuarea consecutivă a două exerciții care solicită muschii din aceeași parte a corpului.

Beneficiile claselor de Personal training:

- evaluarea prin stabilirea rezistenței cardiovasculare, raportului de masă musculară, rezistență cardiovasculară, flexibilitate, forță și rezistență musculară
- realizarea unui program specific propriei evaluări
- consultarea cu privire la alimentație
- stabilirea unor relații interumane
- scăderea în greutate
- reducerea și eliminarea țesutului adipos
- corectare posturii
- reducerea considerabilă a depresiei și anxietății
- întărirea oaselor
- îmbunățirea rezistenței fizice și concentrării psihice
- autoreglarea greutății corporale
- coordonarea mai bună a mișcărilor
- îmbunătățirea echilibrului și flexibilității
- îmbunătățirea mobilității articulațiilor
- ajută la dezvoltarea obiceiurilor sănătoase
- creșterea încrederea în sine și autosatisfacția
- reglează metabolismul
- eliminarea toxinelor
- îmbunătățirea sistemul nervos
- detoxifiere
- îmbunătățirea imunității
- o stare de bine general prin endorfinele eliberate în timpul sportului
- oxigenarea țesuturilor organismului.

 

În funcție de propria ta evaluare, vei avea tipul de antrenament protrivit pentru tine!

Îți voi înregistra și monitoriza progresele, și vei primi sfaturi pentru o nutriție sănătoasă.

Astfel, mersul la sală va deveni o experiență plăcută, pentru tine!

TARIFE