O P T

Pâna acum, cele mai multe programe de instruire s-au bazat aproape în întregime pe experiențele și scopurile culturiștilor, antrenorilor și a sportivilor.

Programul exclusiv al NASM de Training pentru Performanță Optimă (OPT) este prima și unica metodă a industriei de training care cuprinde un program bazat pe cercetare științifică actuală care oferă rezultate de necontestat specifice nevoilor și obiectivelor individuale ale oamenilor.
Creând un nou standard pentru succes în industria trainingului, OPT practic elimină programele de antrenament facute pe presupuneri, fără bază științifică, performanță sportivă și medicină sportivă. Urmând acest program, profesioniștii certificați NASM sunt capabili să conceapă programe de training sau reabilitare care au rezultate remarcabile dovedite.
Prin încorporarea mai multor feluri de antrenament- flexibilitate, cardio, izometrie, viteză, agilitate, rapiditate și forță- în fiecare program, metoda revoluționară și ușor de folosit a OPT:
• îmbunătățește toate abilitățile bimotorii
• și construiește un nivel ridicat de putere funcțională,
• eficiență neuromusculară și
• flexibilitate dinamică.

Evaluare
Toate programele OPT sunt bazate și proiectate pe o evaluare kinetică individualizată și cuprinzătoare. Aceast mod de evaluare completă a nivelului de fitness și performanță a fiecărui individ, scoate la iveală puncetele forte și punctele slabe ale persoanei în ceea ce privește:
• postură (poziția corpului),
• mișcare,
• flexibilitate,
• forță și
• performanță atletică.
Înainte de a se începe orice program de training este esențial să se corecteze dezechilibrele deja existente pentru a atinge succesul.

Programul individualizat

Metoda OPT oferă un sistem ușor de folosit bazat pe nevoile, abilitățile și scopurile clientului. Diversitatea mare a exercițiilor și progresele unice fac ca fiecare program să fie distractiv, dinamic, și, cel mai important, să aibă succes.

1. Antrenamentul pentru Stabilizarea Anduranței (Stabilization Endurance Training ) se folosește pentru clienții care sunt începători și ar putea avea dezechilibre musculare, lipsă de control a posturii (poziției corpului) și stabilitate scăzută. Această etapă este foarte importantă pentru absolut toți oamenii, indiferent de scopurile lor pentru că îi pregătește de cerințele mai mari de antrenament din fazele 2 -5. Acest lucru le va permite să se recupereze corect și să-și mențină un nivel ridicat de stabilitate care le va asigura o forța optimă. Antrenamentul se bazează pe:
• creșterea stabilității
• rezistență musculară
• îmbunătățirea flexibilității
• creșterea eficienței neuromusculare a musculaturii trunchiului superior
• îmbunătățirea coordonării inter și intra-musculare

2. Antrenamentul pentru tonifiere musculară (Strenght Endurance Training) este o formă hibridă de antrenament care se concentrează pe creșterea rezistenței, hipertrofiei și forței. Această formă de antrenament implică folosirea unei tehnici în care un exercițiu stabil ( ca de exemplu „bench press”) este urmat imediat de un exercițiu de stabilizare cu mișcări biomecanice similare. Prin urmare, pentru fiecare set de exerciții efectuat, sunt facute de fapt două exerciții sau două seturi de exerciții.
3. Antrenamentul hipertrofic (Hipertrophy training) este făcut în special pentru a maximiza creșterea musculară, punând accentul pe un volum mare de exerciții cu o perioadă de repaos foarte scăzută între ele pentru a forța schimbări celulare ce au ca rezultat creșterea musculară.
4. Antrenamentul pentru maximizarea forței (Maximal Strenght Training) se concentrează pe creșterea încărcăturii puse pe țesuturile corpului. Acest tip de antrenament îmbunătățește:
- folosirea mai multor unități motorii
- rata de producere a forței
- sincronizarea dintre unitățile motorii
5. Antrenamentul de forță (Power Training) se concentrează atât pe folosirea forței cât și pe viteză pentru a crește această forță. Acest lucru este realizat prin efectuarea consecutivă a două exerciții care solicită mușchii din aceeași parte a corpului.
Prin mixarea mai multor tipuri de antrenament- flexibilitate, cardio, izometrie, viteză, agilitate, rapiditate și forță- în fiecare program, metoda revoluționară și ușor de folosit a OPT îmbunătățește toate abilitățile bimotorii și construiește un nivel ridicat de putere funcțională, eficiență neuromusculară și flexibilitate dinamică.


2 Comments to “O P T”

  1. Dillip says:

    buna…in seara asta m’am intors si eu de la lacul snatfa ana…si vreau sa zic ca a fost foarte frumos…..ne am campat cu cortul langa cabana snatfa ana si vreau sa zic ca a fost foarte tare pentru ca seara cum se intuneca vin ursii in speranta ca vor gasi si ei ceva de mancare…dar norocul nostru a fost ca acolo sunt caini care sunt destul de inteligenti……seara fiecare caine isi alege cate un “stapan” si ii pazeste cortul pana dimineata….iar daca vine ursul toti cainii sar pe el….azi noapte a fost foarte distractiv la un moment dat….venise vreo 3 ursi…si deja cei campati din juru nostru nu mai aveau foc de tabara si s au bagat la somn…….si intre timp si au facut aparitia si ursii in camping….la un moment dat era un urs la un cos de gunoi care se balansa….si a fost atat de comic ca zici ca se dadea in leagan:)))

  2. Ririe says:

    Am vizitat si eu lacul Sf.Ana in 9 iulie 2011.Mi-a lasat un gust amar, tot ce am gasit acolo.Desi am pltiat 20 lei, taxa de vizitare chipurile a “”REZERVATIEI”",am gasit acolo un strand unde faceau baie o multime de oameni, gratare cu mici si carne la greu, barci si saltele pe apa unde copii puteu sa-si faca nevoile in apa lacului, fara probleme.Numai a rezervatie nu semana.E exemplul tipic de distrugere romaneasca a tot ce avem mai curat si sfint, pe acest pamint.Greu imi vine sa cred, ca se poate intimpla asa ceva.Am parasit acele locuri, unde dupa 26 de ani speram sa gasesc micuta capela si lacul asa cum le stiam eu curate si linistite, ca pe vremea pe care multi o hulesc dar si mai multi o regreta.Rusine sa ne fie ca popor si tara.

Leave a Reply